Neem contact op
Hoe kunnen we jou helpen?
Voor alle specifieke vragen voor één van onze experts, kan je rechtstreeks contact met hen opnemen (zie onderaan).
Heb je een meer algemene vraag? Vind je geen antwoord in de FAQ of zit je met een speciefieke vraag of probleem dat niet echt voor één van onze specialisten is? Geef een seintje en dan kijken we hoe we jou alsnog verder kunnen helpen!
Ook voor vragen rond samenwerken, onze werking, informatie en pers, moet je hier zijn.
Sofie
Contacteer onze hulpverleners:

Barbara Uyttendaele
Pleasen & zelfzorg
0496/22 24 35

Benedicte De Smet
Therapeute & Coach
+36302 31 81 36

Chris Vleeschouwers
Therapeute & imperfectiecoach
0495/88 36 45

Ellen Van Driessche
Psychologe & coach
0498/22 97 41

Evelyne Vanraes
Perfectionisme & hoogbegaafdheid
0498/24 14 99

Hanna Wtterwulghe
Therapeute
0474/ 68 94 72

Ine Mulier
Cheatief therapeute
0476/39 78 53

Leonie Lefevre
Psychologe
0493/77 15 51

Liesbeth Hapers
Psychologe
0495/46 14 78

Lieselotte Smaers
Therapeute
+32474 / 78 84 73

Mieke Vander Heyden
Therapeute
+32495 55 17 03

Sandra Anzalone
Therapeute

Sarah Braeckevelt
Psychologe
0472/47 49 10

Sofie Leemans
Psychologe
+32476/ 63 94 86
(enkel via whatsapp!)

Sophie Cordier
Therapeute
0492/31 10 65
FAQ
Werken jullie echt alleen maar online?
Jep! Echt, eerlijk, absoluut en niet gelogen. Alles wat wij aanbieden is volledig online. Zelfs achter de schermen vergaderen en brainstomen wij online. Ons ‘secretariaat’ is een app en ons koffiemachien een membership site! ; – )
Werkt online hulpverlening wel?
Stel je voor dat hier nu ‘nee’ zou staan. Dan zou een volledig online groepspraktijk nogal overbodig zijn, niet?
Maar serieus, online gesprekken werken prima! Vaak is het simpelweg iets ongekend en zoals het spreekwoord zegt: ‘Onbekend is onbemind.’. Wij vanuit onze kant kennen het online hulpverleningslandschap zo ondertussen wel een beetje en met de hand op ons hart: we geloven er 100% in dat we jou op deze manier perfect verder kunnen helpen!
Een aantal van ons werkt al een hele tijd online en we hebben dus al een palmares van tevreden cliënten opgebouwd. Daarnaast leert onderzoek ons ook dat het allerbelangrijkste in therapeutische en coachingsrelaties is om een goede klik te hebben. En laat daar nu net onze focus liggen! ; – )
Wat bieden jullie allemaal aan?
Een hele boel! Met de meeste problematieken kunnen we je hoogstwaarschijnlijk verder helpen. You name it, we’ve got it!
Maak het jezelf makkelijk en vul onze vragenlijst in of je kan ook altijd een kijkje nemen in ons aanbod.
Wat als ik met een probleem zit dat niet op jullie site vermeld staat?
Vervelend! In dat geval mag je ons een mailtje sturen op info@deflowfabriek.be en dan proberen we je alsnog te helpen. Ofwel door te kijken wie binnen ons team je hiermee zou kunnen helpen, ofwel verwijzen we je door.
En verder zou het zelfs zomaar kunnen dat we door jouw vraag op zoek gaan naar een nieuwe collega. Want dat is absoluut onze missie: kunnen helpen bij ieder probleem en elke vraag!
Hoeveel kost een gesprek bij jullie?
Wij hebben geen vaste prijs over onze werking heen. Elke hulpverlener kiest zijn/haar prijzen zelf. Die kunnen bijgevolg een beetje verschillen. Je zal dus naar het specifieke aanbod waar jij naar op zoek bent moeten gaan kijken om de juiste prijs te kennen. Die staat wel telkens vermeld.
Hoe betaal ik voor mijn afspraak?
Ook dit hangt een beetje af van de hulpverlener waarmee je aan de slag gaat. Soms kan je een gesprek inboeken en via de link in de bevestigingsmail meteen online betalen. Bij anderen gaat het mogelijk met een overschrijving of via nog een andere manier.
Let op: het is steeds de bedoeling dat je voor je gesprek de betaling in orde gebracht hebt of anders gezegd, je gesprek ligt pas echt vast van zodra jij betaald hebt.
Hoe gaat online hulpverlening precies in zijn werk?
Ook hier is geen simpel of kort antwoord, want er zijn heel wat verschillende vormen van online hulpverlening. Er zijn gesprekken, programma’s, cursussen, e-boeken, ledensites, enz. Maar laten we nu even zeggen dat je ‘online gesprekken’ bedoelde.
In dat geval krijg je een bevestigingsmail nadat je een gesprek boekte en daarin vind je een link voor je online gesprek. Je krijgt een herinnering de dag voor je gesprek en een uur voordien. Opnieuw gebruiken we hier niet allemaal hetzelfde platform. Soms gaat het via zoom, anderen gebruiken whereby enz.
Is dat wel veilig zo online hulpverlening en online gesprekken?
Goede vraag! Want in tijden van GDPR (General Data Protection Regulation) is het belangrijk om te weten waar je gegevens online naartoe gaan en waarvoor ze bijgehouden of gebruikt worden.
Om te beginnen houden wij enkel gegevens bij die we echt nodig hebben, zoals je emailadres of je telefoonnummer. Er wordt enkel naar je adres gevraagd als er bv. ook iets naar je opgestuurd moet worden.
Verder werken we zoveel mogelijk met programma’s die eveneens een overeenkomst rond de GDPR hebben, zoals zoom of ons agendasysteem bv.
Je mag er dus zeker van zijn dat wij zorg dragen voor jouw veiligheid!
Wat moet ik doen ter voorbereiding voor een online gesprek?
Helemaal niets. Bij een intake gesprek krijg je soms een korte vragenlijst, maar that’s it.
Een tip: het kan geen kwaad enkele minuutjes op voorhand te checken of alles voor Zoom ok is en je weet waar je je link terug vindt. Een plotse update kan namelijk even duren en dan vervelend zijn.
Het enige wat je verder nodig hebt, is een computer met een camera of je kan zelfs via je tablet of smartphone bellen. En een goede internetverbinding natuurlijk!
Wat als ik een probleem heb met mijn afspraak of last minute niet kan?
Je kan je afspraak zelf annuleren of aanpassen tot 24 of 48u op voorhand (afhankelijk van hulpverlener). Let wel op! Reeds betaalde afspraken worden niet terugbetaald bij een annulatie, maar kunnen wel verzet worden tot 24u op voorhand. Annuleren eens je betaald hebt is niet mogelijk.
Kwam er last minute iets tussen of zijn er bepaalde omstandigheden die het voor jou onmogelijk maakte om aanwezig te zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met de hulpverlener waarbij je een gesprek boekte. Hij of zij zal bekijken en beslissen wat mogelijk is.
Is er een ander probleem, bv. je ontving nog geen Zoom-link of je vergat te betalen of… neem dan steeds contact op met de hulpverlener in kwestie. Wanneer je naar het algemene mailadres mailt, zal dit sowieso meer tijd kosten.
Wat is de achtergrond van de hulpverleners die hier werken?
Ook dit is heel verschillend. Er zitten therapeuten, psychologen, coaches, enz. in ons team. Op de pagina van eender wie van het team en kan je vinden wat de achtergrond van die specifieke persoon is. Want hoewel we diploma’s niet het allerbelangrijkste vinden (of alleszins geloven dat er veel meer belangrijke factoren zijn die iemand een goede hulpverlener maken), willen we wel heel duidelijk en transparant zijn.
Eén ding hebben we alvast allemaal gemeen en dat is dat we een passie hebben voor wat we doen en goed zijn in datgene dat we aanbieden. Je bent dus in goede handen! ; – )
Waarom zijn er veel meer vrouwen in jullie team?
Awel… daar hebben wij nu ook eens geen antwoord op sé! ; – )
Hulp op maat in jouw living

De allereerste volledig online groepspraktijk van België.