Deel 3: Jouw aanbod

Voor het derde stuk is het belangrijk dat het duidelijk wordt wat jij precies aanbiedt. Zorg dat elk aanbod voor zich spreekt, dat de foto past bij de titel en uitleg en dat jouw cliënt voldoende informatie heeft. Denk opnieuw aan jouw ideale cliënt en bedenk wat die nodig heeft aan informatie om ervoor te gaan.

Good luck!

Bied je enkel workshops of programma's aan die meer uitleg vragen, boek dan even een coachingsgesprek in met mij zodat we dat samen kunnen bekijken en juist op de website kunnen zetten. Dat kan via de link in de opleiding/membershipsite.

Koos je voor een klein formaat? 333 x 333 pixels (max 60 kb) Groot formaat? 600 x 400 pixels (max 80 kb)

Enkel als je meer dan één iets in je aanbod hebt.

Koos je voor een klein formaat? 333 x 333 pixels (max 60 kb) Groot formaat? 600 x 400 pixels (max 80 kb)

Enkel als je meer dan één aanbod hebt.

Koos je voor een klein formaat? 333 x 333 pixels (max 60 kb) Groot formaat? 600 x 400 pixels (max 80 kb)

Enkel als je meer dan één aanbod hebt.

Koos je voor een klein formaat? 333 x 333 pixels (max 60 kb) Groot formaat? 600 x 400 pixels (max 80 kb)

Enkel als je meer dan één aanbod hebt. Heb je meer dan vijf dingen in je aanbod of workshops of een programma die meer uitleg nodig hebben, boek dan even een coachingsgesprek in bij mij via de link in jullie opleiding/membership site.

Koos je voor een klein formaat? 333 x 333 pixels (max 60 kb) Groot formaat? 600 x 400 pixels (max 80 kb)